środa, 4 maja 2011

Pobórz i Kalinowa k. Kutna

Poniżej zdjęcia z ostatniego pleneru. Na początek mały obrazek - średni czeka na wywołanie. 
Tym razem podszedłem do tematu trochę inaczej - skupiłem się na otoczeniu i detalach dworków. Nie jestem jednak zbytnio zadowolony. Zdjęcia są zbyt mało kontrastowe... Coś mi ogólnie w nich nie gra... Chłopakom wyszło o niebo lepiej. Pogoda była co prawda kiepska, ale to niczego nie tłumaczy. Trzeba chyba będzie zrobić podejście do metody strefowej, którą stosuje z powodzeniem Marcin.

POBÓRZ



  SĘDZIWA SOSNA CZARNA






















KALINOWA  k. KUTNA

2 komentarze:

  1. "Stosuje z powodzeniem" to za dużo powiedziane.
    Zdjęcia wyszły fajne, choć większy kontrast byłby w niektórych wskazany. Ostatnio rzadko nam się trafia dobre światło podczas plenerów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie do światła ostatnio nie mamy szczęścia, choć jak widać na Twoim zdjęciu z ostatniego pleneru można to zrobić dużo lepiej niż ja. Z drugiej strony pocieszam się, że w cieniach nie jest źle, więc jak w końcu uda mi się coś przenieść na papier to jeszcze coś z tego będzie. Druga sprawa to mój filtr czerwony, z którym robiłem część zdjęć - marna jakość! Swoje na pewno dorzucił.

    OdpowiedzUsuń